Freeeedaaaaag!

Äntligen fredag, sitter i skolan och väntar på sista lektionen (börjar om typ 2 minuter, så det blir en kortisblogg) haha xD ett ord som hade förklarat min eftermiddag på ett bra sätt är annars "HAHA", majgaaad va vi har skrattat... har du nånsin hört nån som har försökt imitera ditt skratt? nånsin försökt imitera någon annans skratt? Svinsvårt, men fyfan va kul det är! xD hade kramp i magen & ansiktet efter lång tids skrattande xD nu är det dags för kultur&idéhistoria och om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad vi ska göra.. :P
Sen när jag kommer hem väntar 2 eller kanske tom 3 handbollsmatcher på tvn, och sen vid 8 äre dags för Let's Dance :D

Nopp, nu kom min lärare, dags att avsluta..!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Noahline

Interesting site. Worth the visit!

2011-12-05 @ 07:34:16
URL: http://noahline.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0