Bra start på 2011

Spenderade nyår i Trollhättan hos min faster som gifte sig, och det var kul (: men asså helt ärligt, jag hatar fyrverkerier som man skjuter hemma.. omöjliga att fota..! :( de bara låter hur högt som helst, och syns i max 1 sekund om man har tur.. Vi brukar alltid åka in till Göteborg varje år och kolla på GP's fyrverkerier.. där snackar vi grejer! :D *visar en bild från förra året, eftersom jag aldrig var inne iår..*

Somnade vid 4 inatt så jag har inte gjort ett dyft idag xD bara slappat och varit ute hos mormor&morfar och hämtat hundarna.. :P

Och jo, min rubrik.. 2011 kunde knappt börjat bättre.. Danny spelade ju i Polen igår.. *shit vilken superstar han är så fort han är utanför Sveriges gränser... längtar till han ska ha solo-spelningar här!* och han "sjöng" en ny låt.. ingen aning vad den heter, men jag skulle gissa på Catch me if you can eller nått sånt :P när det är nytt år så ska man vara snäll, och därför hade jag tänkt vara snäll och dela med mej av ett klipp med låten..! :D Svindålig kvalité och ljud, men man hör låten, och jag älskar den! :D <3
"oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh catch me if you can, catch me if you can"
http://fcdannysaucedo.tnb.pl/news.php?readmore=688 <--- länken, om ni inte fattar det.. ;)

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0