22 januari

Nu är det äntligen lördag! en svinjobbig vecka är över, och jag ska bara ta det lugnt idag :) sitter med datan i knät framför TVn och väntar på att Erik ska vara med i Vinterstudion (han gör ju "Mitt liv som Hellner" just nu, och han ska typ berätta om det där..?) och det lär vara framför TVn jag spenderar resten av dagen :) funderar på att kolla på nån av de inspelade matcherna jag har från veckan :) typ Danmark-Kroatien eller nått :) och sen fortsätter kvällen med tre livesända matcher, Spanien-Norge, Serbien-Sverige och Danmark-Polen, woho, tre KANONMATCHER! :D

Och sen passar jag på att slänga in tre färska bilder på grabbarna, och påminna om att göra en het eller söt version av Baby Goodbye och få chansen att vinna fina priser! :) TÄVLA HÄR!




Ne, nu kom Erik.. :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0