Toorsdag

Tänkte vara snäll och uppdatera här lite, eftersom det blev snålt med det igår.. satt hela kvällen med en fördjupningsuppgift i historia, plus en friläggning av en bild.. det enda jag missade var pluggning till filosofiprovet som jag har om nåra timmar... wish me luck typ? xD haha, fast jag tror inte det blir så svårt även om jag inte har pluggat nått.. bara alternativsfrågor, plus att filosofi är ganska kul.. updaterar kanske om hur det gick när jag kommer hem :P
Just nu sitter jag i en datasal med nåra i klassen och bara väääntar på att få gå upp och sitta av svenskan.. vi lär ändå inte göra nått.. haha, det känns som om hela min tid består av att vänta i skolan.. de senaste två veckorna har jag knappt gjort ett skit på någon lektion, utan tiden i skolan (som även den är minimal.. hur många inställda lektioner som helst, tom så att jag har haft typ 3-4 lediga dagar de senaste veckorna..) har bara bestätt av att vänta på att få gå hem.. x) kul liv va? nån som känner för att byta? Fast ah juste.. jag tar ju studenten om lite drygt 100 dagar! fyfan va nice!
Ne, men nu har jag inget vettigt att skriva, inte för att det innan var speciellt vettigt, men nu orkar jag inte skriva mer.. HAHA

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0