Gaaaalet!


Från The Voice igår..

Egentligen är det sjukt galet att jag redan är uppe, med tanke på att skolan inte börjar förens halv 1.. men vad gör man inte för en radiomorgon med världens bästa Danny?! och det var samma visa igår med (haha, bara jag som har svårt att skirva med? blir typ alltid emd..) när han var med hos MixMegapol&TheVoice.. idag är det då RixFM&NRJ.. rix har redan vart, och vid 9 är de dags för NRJ.. usch, jag gillar inte den kanalen...!
Och eftersom jag ändå var uppe såhär tidiigt så hade jag tänkt städa lite på rummet och tom plugga lite.. dutti chey här! ;)
Nä, men jag har inget mer vettigt att skriva, så jag avslutar här.. kommer kanske ett nytt inlägg om en stund, who knows :P

*update.. tydligen var han hos NJR tidigare eller nått.. segt att jag satt och lyssnade på annan musik, bara för att jag inte tycker om NJR, så missar jag honom :( hoppas det går att lyssna på efter..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0