Mitt 2011

Hittade en till sånhär årslista :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Don't think so
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige & Danmark ^^,
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Girig som man är finns det alltid något - men jag är sjukt nöjd med 2011!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? If I have to choose one - 1/8 - men sen finns 17/4, 27/7, 28/7, 9/8 med mera
8. Vad var din största framgång 2011? Mitt självförtroende/självkänsla har blivi så sjukt mycket bättre!
9. Största misstaget? Jag ångrar ingenting, oavsett om jag kanske ångrade det för stunden, för jag gjorde det av en anledning ^^,
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Jaadu, inget speciellt - förutom alla resor, men det är ju inte nått "wow!" kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hehe - spelningar, resor och allt runt det ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? In the club, tonight, new tomorrow, moves like jagger - I can continue forever..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare I think
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med familjen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat framför dumburken
18. Hur tillbringar du julen? Jag tiilbringade den hos farmor ^^,
19. Blev du kär i år? Mer eller mindre..
20. Favoritprogram på TV? True talent
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst nån speciell
22. Största musikaliska upptäckten? Hehehehehehehe.. hmmmmmmm.... A Friend In London var det de hette va..?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var så länge sen så jag minns inte - men jaa, garanterat ^^,
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma här..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag är gammal - don't remember - men troligtvis var jag i skolan :P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer spelningar hade inte skadat ^^,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egen
29. Vad fick dig att må bra? Musiken och vännerna
30. Vem saknade du? Till och från saknade jag väl de flesta jag känner ^^,
31. Den bästa nya personen du träffade? Träffade så otroligt många "nya" människor iår så det går inte att säga en - men några av dem är Tim, Emmy, Julia och Lina ;D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0