2011-12-30

Känner att jag har varit kaaaaass på att uppdatera här - men to be frank så har jag inte suttit vid datorn sen i söndags.. jag har jobbat! japp, du hörde rätt; jag har skaffat mig ett jobb ^^, vet inte om jag har berättat det här x) men jag har iaf börjat svintidigt, vart hemma runt 4, däckat i soffan och gått och lagt mig på riktigt runt 10.. så det har inte funnits nån tid för att blogga..
Har en till "Mitt 2011"-lista som jag ska försöka publicera snart.. sätter nog den på tidsinställt ^^,

Meanwhile - Tim har tagit bort sitt andra facebook-konto = jag är inte längre vän med honom där.. but it doesn't matter anymore ^^,

Jag har sagt att det kommer bli svårt för någon att komma upp i Dannys nivå - men Tim är fan bra nära..

Nu är det dags för tacos :)

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0