Yesterday

If I've got some non-swedish readers staying after yesterday - then I've got to welcome you here! :D I can't explain what I felt when I looked at the statistics from yesterday..!

Big love and a huge thanks to everyone!
But as long as I don't get any comments in english I'll continue writing in Swedish, since it's my native language ^^ but once again - big thanks to everyone who visited my blog yesterday, I love you!

Nu på svenska! Jo, som ni kanske ser så fick jag ett ganska stort besöksrekord igår - all thanks to Tim..! haha, nä jag vet verkligen inte vad jag ska säga om det.. :') det är helt galet! mitt tidigare låg lixom på drygt 50..!
Trodde aldrig jag skulle "stöta på" nån som var som Danny, men så dyker Tim upp bara sådär, och hela min värld bara börjar snurra.. :P haha!
Nä, nu ska jag sätta mig och göra ingenting med min träningsvärk - eller jo - jag ska fortsätta kolla på senaste AFIL TV avsnittet :) det är ju det man får nöja sig med tills på måndag för att kunna höra Calling A FRIEND :) om jag har någon som förstår sig på danska här (jag kan förstå sammanhang.. ^^) så kan jag länka en artikel om AFIL och Calling a FRIEND som är så galet söt! :') det står typ varför den är skriven och vad den handlar om - så galet fint gjort! :) http://gaffa.dk/nyhed/51819

Nä, nu ska jag sluta ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0