We've got your back, we've got it good

Hoppas ni har det bra peeps! jag har inget intressant att blogga om för tillfället (så har man det :PppPpP)
Idag har jag varit på ett möte hos jobbcoachen (it went well) och lyssnat på 1.5 intervju med AFIL, det är typ det jag gör om dagarna ^^ haha!
Strax ska jag och pappa ner till hallen och kolla när Aranäs spelar mot Runar IL (haha, fulaste namnet ever!!! xD) och imorgon ser typ likadan ut - bara det att jag ska börja på min fotobok för sommaren 2011 :') ska bli riktigt kul och svårt.. haha, hatar att jag har så många bra bilder.. :(

Nä, lite fika innan handbollen hade inte suttit fel ;)
Och jo - om ni vill veta mer om vad jag gör på dagarna så är det bara till att followa mig på twitter - cuz I'm active there ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

sv: Du behöver inte vara orolig, skulle ALDRIG lägga min hand på en cigg, never! <3

2011-08-25 @ 23:34:41
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0