Imorgon :)

Har inget speciellt att skriva.. blir inget Göteborg idag - behöver nog vara utvilad imån ^^ så jag sitter hemma, väntar på att Emma ska logga in så vi kan snacka om imån, fixar packlista och ska packa och sen ska jag kolla allsången ikväll :) fast ah, hemifrån istället för live då.. om jag tröttnar på att spela facebookspel kanske jag sätter mig och redigerar bilder, men det känner jag inte för just nu :P

Jag var ju i Malmö i helgen, och det sista vi gjorde innan vi åkte hem igår var att stanna till vid Turning Torso, eftersom jag ville fota lite.. men självklart regnade det hela tiden, så det blev inte så mycket eller roliga bilder - men denna blev jag nöjd med :D HDR-bild ^^ vill gärna veta vad ni tycker om den :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emmy

Den är grymt snygg!! :D

2011-08-08 @ 18:11:24
URL: http://emmycalmius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0