There's no way to stop med now

Asså what's up med massa random människor som jag inte känner bara kommenterar med namn (utan mail/blogg) och ALLTID försvarar Danny...?!?!??! Seriöst, tycker jag Tim var sjukt snygg i måndags - så låt mig då förfan få tycka det!! och mig veteligen har jag inte skrivit nånstans att Tim var snyggare än Danny..?!? jag fattar inte vart ni får allt ifrån... just face the fact - jag har träffat Danny så många gånger att det knappt är "speciellt" längre (eftersom jag klarar av att snacka med honom utan att typ bli hyper...) och så i måndags fick jag träffa en person som jag har beundrat i ett halvår - klart fan jag tyckte det var ganska mycket mer speciellt än att träffa Danny...! Just live with it! :D

Loggade egentligen in för att skriva att jag egentligen borde blogga massvis, men jag orkar inte det.. haha.. men så såg jag en kommentar och fick dampet.. sorry alla som det inte rör :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag menade inget illa. Klart man gillar vem man vill. Peace & love!

2011-08-03 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0