Onsdag

Nä, usch hoppas ni har haft en bättre dag än mig idag..! började med att jag fick ett svar av Tim att man kunde lyssna på deras radiointervjuer på nätet - and I became a happy girl! :) men jag fick reda på det såpass sent att redan hade missat två av fyra för dagen.. kul va..?! men nästa var klockan 12, och jag tänkte "nä, det här ska jag inte missa!" utan satte igång radion redan 11.30.. klockan slog 13.00 - fortfarande inget A Friend In London.. och jag får reda på att den skulle sändas imogon istället.. woho! och det är mitt ansvar att ta hundarna på morgonen, men jag väntade lite längre idag för att jag ville höra den intervjun.. så när jag fick höra att den inte var idag så tänkte jag "men ah, då kan jag ju gå ut med hundaran nu då..!", och kollar ut genom fönstret.. tro fan att det har börjat regna då... fml! aja, det var bara till att sätta på sig regnjackan och gå ut ändå - och precis när jag går utanför dörren går ett billarm och Lizen vänder på en sekund och vill gå in igen (hon är livrädd för allt annorlunda typ...) så det är bara till att gå in ett tag till.. what else could happen typ...? väntade några minuter tills hon hade lugnat ner sig - och går ut igen :) nu har det slutat regna (!) och jag känner att allt kanske håller på att vända.. men då sätter sig Nicko precis utanför dörren och vägrar röra på sig.. HAHA, asså döda mig! xD men efter lite övertalning hängde han på oxå ^^
Och nu när jag har kommit hem hade jag blivit RT'ad av Tim, och med andra ord kunnat lyssna på en av intervjuerna som jag missade imorse :P
Så nu mår jag mycket bättre av att ha kunnat whina av mig lite här på bloggen...
Nu ska jag typ fixa nått och käka, skriva ett personligt brev (uppgift till jobbcoachen imån..) och vänta på att klockan blir halv 4 och det står ytterligare en intervju på listan ^^

Dagen kan ju inte bli sämre iaf ;)


Sen är det sista dagen att rösta på Rockbjörnen idag oxå...!!! RÖSTAröstaRÖSTA!!!! Och se till att rösta rätt!

Grattis till mamma på födelsedagen oxå och grattis även till mamma och pappa som firar 20årig bröllopsdag idag! :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha det kan ju inte bli värre nu i alla fall x)



Och grattis till din mamma, och din pappa också ;D

2011-08-24 @ 14:37:01
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0