Lotta på Liseberg 1 augusti 2011

Var framme utanför Liseberg runt halv 9, och då var det redan typ 20 pers där.. helt crazy! haha, anyway jag gick och satte mig med Emma, Sandra och Jennie :) efter ett tag kom en glad Hanna och hälsade på oxå :) efter ett tag såg jag att Danny hade lagt upp en bild på dayviews om att vi är galna som campar.. haha, men vad gör man inte :P så jag svarade typ "hade aldrig gjort det om du inte vart här.." och han svarar "vink vink".. haha, jag är ÖVERTYGAD om att han ställde sig i fönstret och vinkade.. det hade vart så typiskt Danny.. :P
Aja, en stund innan insläpp kom Marika och Emmy :) sen insläpp - och jag ville vara först.. so I ran.. and came 2nd.. haha, fast jag hoppade över ett staket, annars hade jag aldrig hamnat där jag hamnade :P sen var det bara till att börja vänta.. Julia och Lina kom en liten stund senare.. hälsade även på Felicia och Erica :) Stella kom in och repade, och efter ett tag kom även en Danny :) han gick ute bland stolarna, och efter ett tag tittar han bort mot oss, "puttar" ner solbrillorna så att vi ser hans ögon och hälsar på oss med ett peace-tecken ^^ haha, ett tag senare kom han lite längre bak och fick kön att sjunga allsång redan då :P
Själva väntan var hur seg som helst, och jag minns knappt något.. bara vissa smådetaljer ^^ som att det började ösregna när Danny skulle dansrepa... kul! haha! och sen när klockan typ var halv fyra så kom AFIL ut på scenen, and I went crazy.. haha, ILLA!!! but hey, it was awesome :) det var helt magiskt att höra dom sjunga new tomorrow live.. <3
Sen blev det insläpp och efter lite tips från Hanna hamnade jag längst fram i mitten, precis vid den blåa mittgången, just the way I planned :) då stog Paradise Oskar på scenen och soundcheckade.. söt, mysig låt, men inte mycket mer :P och sen drog genrepet igång.. haha.. asså kill me.. jag kommer få damp bara av att skriva detta xD so excuse me if I sound like a fangirl.. ;) allt flöt på precis som det skulle i programmet, vi skrattade och hade det kul.. och så skulle AFIL gå på scenen - och det första Tim gör när han är på scenen är att peka på min skylt (ja, jag hade skylt.. I'm sorry..) och le världens största leende :') haha, så söt! :)
Sen när genrepet var slut så var det en dryg väntan i värmen tills klockan närmade sig halv 8, och han som fixar allt med tv-sändningen kom ut och skulle börja "informera" oss och så.. och sen skulle ju påan spelas in... crazyfangirlnr1 here! usch, varför ska det vara så jävla jobbigt att skriva detta utan att få det att låta som om jag är galen..?! anyway, ni måste ju få veta detta - bland det sjukaste under hela dagen..! jo, alla kom ju ut för att spela in påan till programmet som skulle visas live kvart i 8.. Danny och Tim stog bredvid varandra och jag kände att Danny vet ju om att jag gillar honom, så jag höll upp AFIL-sidan på skylten - och Tim ser den igen och gör en gest med handen som att jag ska vända den om, samtidigt som han säger till Danny att han ska kolla.. haha, helt sjukt! Tim får alltså Danny att se skylten.. och det enda Danny gör är att skaka på huvudet och flina ;)
Aja, sen drog livesändningen igång - och det har ni ju antagligen sett på tv, och pauserna går att kolla på på tv4play ^^ och det hände inget speciellt där, mer än att jag fick sjunga La det swinge i Stellas mick.. HAHA, tur att jag inte blev filmad iaf.. :P
När det var slut så var det en kaosad signering.. fick iaf AFIL att signera min skylt - fast bara för att jag stäckte fram den, inte för att jag stog längst fram just då.. :P och Esben var jättesöt när han hade skrivit klart :') tittade omkring efter vems det var, och gav mig typ tummen upp när han såg att det var min :) och sen ser jag att han har skrivit "<3-AFIL" på den bredvid sin autograf :) sött! sen gick vi bort från trängseln lite, bort till ena kanten - och dit kommer ju Tim efter ett tag, sweetheart!! <3 tar lite kort med honom, och sen frågar jag helt random om han gillade min skylt.. då säger han "Oh, I loved it! :) and I loved that you had Danny here" och vänder på skylten, sen fortsätter han "he told me that he'd promised to get our autographs to you, but now you've got them yourself :D" - seriöst, här kommer the moment of the day - Danny och Tim hade snackat om mig när jag inte var i närheten :') eller oxå var det det de gjorde efter att Tim hade visat Danny skylten.. men dom snackade om mig.. jag kan helt ärligt inte efter 1,5 vecka förstå det...! aja, let's move on ;) sen kramades jag lite Danny, och han läste skylten och smilade upp som fan när han läste min lilla text "everybody's goin crazy screamin out for more!" haha, och sen signerade han den - bara för att lixom.. jag var ju ändå tvungen att spara den nu :P Sen fick han brådis iväg, och man hann inte ta bild, så vi drog bort till hotellet och kramades igen och tog kort ^^ sen drog jag mig hemåt, after the day of my life typ <3

Bilder - COPYRIGHT!




Asså sötaste leendet!

Troligtvis strax innan Tim visar Danny min skylt/Danny snackar om mig.. :)

The same here <3 tack Lina för bilden! :D


Crapface!

Stella Mwangi

Arja Saijonmaa (stavning?)

Axel aka Paradie Oskar


AFIL; Esben, Tim & Sebastian (Aske var där med, men inte med på bilden..)

Världens lyckligaste tjej typ.. ^^

I like you.. <3

Jaa, så såg min bästa dag ever ut.. :) och jag förbannar mig än idag att jag inte tog fler bilder på AFIL.. men jag njöt ist.. tog typ max 25 bilder när de var på scenen :S aja.. I'll live with the memory instead :')

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Felle

Hej! :D Hittade precis hit (via AFIL:s reklam på Facebook ;)) och läste igenom lite inlägg. Ville bara säga att det är jättekul att läsa om alla äventyr du varit på (Stockholmsyrseln var rätt komisk ;D) men framför allt om det här med AFIL på Lotta på Liseberg! Jätteroligt att få veta lite hur det var att vara där på plats, och underbart med Danny och Tim och skylten, och pratet med Tim efteråt :) Aw, jag vill också! Du får ursäkta den helt random kommentaren, men jag var bara tvungen att skriva något ;D Ha det bra! /@feliciafelle på Twitter

2011-08-17 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0