4/8

Har satt mig idag och börjat redigera bilder från förra veckan.. :P it'll take a looong time..! har snart hunnit igenom Uddevalla förra onsdagen.. ^^ men det är jobbigt att välja ut rätt bilder - de ska helst inte vara för lika, helst inte för många och helst skarpa och snygga :) but I love it! och sen måste jag ju ändra nivåerna litegranna oxå :P
Men ah, det är det jag håller på med just nu - och imånkväll drar jag med familjen ner till Malmö & Köpenhamn (älskade Danmark..) över helgen, och sen på måndag lär jag pilla lite till med bilderna och sen hade jag tänkt åka in till Liseberg och gå på den sista allsången där - och på tisdag drar jag till fina Stockholm och på onsdag lär jag sova.. haha, så nä några inlägg om förra veckan får ni inte på ett tag.. ska försöka blogga lite ändå :D
Kan ju bjuda på en bild som jag överredigerade, men som enligt mig är ganska snygg ändå ^^

Den vanligt redigerade kommer komma tillsammans med de andra bilderna senare :P

Ska fixa ett tidsinställt inlägg tills ikväll där jag hade tänkt visa hur mysig/söt Tim är.. haha, ganska mysigt att vakna och se det iaf :) hihi (a)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0