15/8 2010

Ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. ett år sen.. jaaaa, jag tror ni fattar det nu va?! idag är det ett år sen jag senast snackade med Grönwall.. jag vet att jag har sagt att jag ska lägga av med honom.. but I can't.. someone who's brought so much happiness into life can't be thrown away just like that.. det är bara det att jag hoppas att han blir den han var.. jag vet att människor säger att han inte har förändrats.. men jag vet inte.. då hade han inte gjort det han gjorde sist jag såg honom..
Nä, nu ska vi vara glada - detta skulle inte vara ett skuldkänsleinlägg till Erik, utan detta skulle vara en hylling till att det är ett helt år sen RixFM Festival var i Göteborg, och alla favoriterna var där samtidigt :) kommer nog aldrig vara på ett lika bra Rix igen - det går lixom inte :P Danny, Erik, Mattias, Grönwall, Broken Door, Ola, Anders Fernette and so on lixom :)

En av mina absoluta favoritbilder.. <3 och vi bara stog där, mitt i ringen av fans, hur länge som helst kändes det som.. saknar den känslan..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0