Vinna är kul!

Jag har faktiskt (tro det eller ej..) köpt min studentklänning idag.. haha, fyfan va svårt det var! jag gillar inte att använda klänningar, och jag känner mig inte bekväm i det för fem öre, men jag hittade en enkel på BikBok som ropade på mig (: har en vecka på mig att bestämma om det blir den eller inte, men just nu lutar det åt den :)
Btw, lite kul att det ligger ett stort brev i brevlådan när man kommer hem från affären.. haha, först när jag såg det så tänkte jag "varför tar dom ett sånt stort kuvert till skivan?!" eftersom jag har "vunnit" 2-9 pris i tävlingen om Danny.. men när jag lyfter upp det ur brevlådan så kände jag att det inte var det.. haha xD och det första jag säger till mamma är "haha, undra vad jag har tävlat om nu?".. jag har en gång fått hem ett pris utan att veta om att jag har tävlat.. ^^ men så öppnar jag kuvertet och ser en lapp där det står "Grattis och tack för din medverkan! SR Kalmar" och då går det upp ett ljus för mig.. E.M.D. gjorde radio för SR Kalmar i fredags, och då kunde man tävla om deras självporträtt - och det var det som låg i mitt kuvert ^^ lite nyfiken på vems det var jag vann - and here it is:

Lite passande att få den på hans födelsedag, right? ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA erica e säkert inte alls avis :) <3

2011-04-26 @ 01:44:25
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: ERICA

MEN JAAAAAAA!!!!!!!!!!! :O eller nej, inte alls.. bara lite! (a) visste inte ens att man kunde tävlaaa! :( men GRATTIIIS :D :D <3 bättre vinst går ju inte att vinna! (: <3

2011-04-28 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0