Tänkvärt!

Jag har suttit och kollat igenom massa gamla bilder och sådant på bdb ett tag *i brist på fokusering till plugg..* och hittade en text som jag hittade för längesen nånstans ute i cyberspace - så jag tänkte dela med mig av den här med!
"Först tänkte jag att det inte var något positivt eftersom han ratas av alla avundssjuka tonåringar, och kallas för "idol-bög" etc... Men idag kan jag stolt berätta att det är det, kunde inte blivit bättre, självförtroendet steg från 0 till 100. Till alla er där ute som hatar EMD för att de följer sin dröm kan rent ut sagt dra åt helvete. Samma sak gäller de som tycker illa om EMD's fans och säger "EMD har bara fjortisfans, inte konstigt att de går så långt i Melodifestivalen". Grejen är att EMD har inte bara fans för att de ser bra ut, utan också för att de är så otroligt snälla mot sina fans. Har aldrig sett ett par så roliga killar som dessa, och att lägga ner sin tid på att hata dem, tycker jag är den mest bortkastade tiden av ditt liv, eftersom ditt hat kommer aldrig kunna väga över all den kärlek killarna får, och ger.
Att kalla en kille bög för att han lyssnar på ett pojkband är som att kalla en person knarkare för att han lyssnar på reggae. så tänk innan du talar. /MICCKE"



Världens, utan tvekan, finaste killar!

Jag måste påstå att jag får exakt samma känslor i kroppen nu, som jag antar att jag fick när jag läste den första gången! det är så himla rätt, och välformulerat på nått sätt - jag hade själv aldrig kunnat uttrycka mig i detta ämnet på samma sätt!

Nä, just plugga var det...

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0