Överlycklig!

Nu har jag vaknat från gårdagens äventyr - jag hatar att jag aldrig kan sova när jag behöver det.. ;) alla som är vän med mig på facebook såg troligtvis mitt lyckorus redan igår - för er andra, här är det ^^

på loggen

på Dannys logg

Jo, jag fick träffa Danny, ooch det trodde jag verkligen inte att jag skulle få.. men mer om hela dagen och bilder och allt sånt roligt senare, nu ska jag sätta mig och redigera bilder eftersom det var hemskt att fota där inne :( sen hoppas jag på att få bilder och film från Li&Marika :)

Be sure to be back, det här vill du inte missa!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

sv: man kan inget annat än att mysa med den killen :'). AJ LOVE HIM, AND AJ LOVE YOU BEBE!!! ♥ du er åxå näst bäst, erik&matte får se upp nu haha ;)

2011-04-18 @ 15:27:07
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0