Kill me

Passar på att slänga in ett inlägg nu när jag ändå bara sitter här ^^ haha, ska till skolan om en timme typ, och sen när jag kommer hem blir det till att plugga på historiaprovet som jag har imån.. har läst igenom allt en gång, men jag kan det inte..
Usch, skolan kommer vara ett helvete fram till lovet.. har historiaprovet imån, sen har jag en fotouppgiftsdeadline på tre olika uppgifter tills på fredag, och jag har inte tagit en enda.. sen har jag en annan stor fotouppgift till tisdag nästa vecka tror jag, sen är det naturprov på den tisdagen med, och sen avslutas den veckan med ett filosofiprov på fredag.. men tack alla lärare - jag älskar att ni är så bra på att planera! har i stort sett inte haft några uppgifter alls nu under våren, och sen klämmer dom in 7 uppgifter på 1,5 vecka... KILL ME!
Som ni kanske förstår så kommer det inte bli nån slöbloggning den närmaste tiden, utan det kanske blir nån blogg då & då.. men jag ska iaf försöka med ett inlägg om dagen..

Nä, magen kurrar - dax för brunch typ ^^

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0