It's friday night

PÅSKLOV!

Haha, men jo det är påsklov, och det är sjukt efterlängtat! (: har haft ett helvete i skolan de senaste två veckorna så det ska bli skönt att bara få vara hemma en dryg vecka :) eller ah, hemma och hemma.. men iaf göra sånt jag vill göra (: ska ju till Halmstad imån eftermiddag och fixa biljetten till Dannykonserten, och sen på kvällen kommer några släktingar över för att fira pappa, och sen på söndagmorgon/förmiddag tar jag ju tåget/bussen till Borås för att gå på en (vad jag har hört) underbar konsert! :') såg på facebook precis när jag hade kommit hem att Matte hänger på de sista tre stoppen nu, så det blir den ordinarie showen :) AWESOME! (: och sen resten av lovet kommer jag få sitta och jobba med historia och projektarbetesrapport, men då tror jag att jag lever på söndagen :P haha!
Ska hämta mamma från tåget sen så ska vi fixa biljetter åt mig till Halmstad imån oxå - woho! (:

Nä, men jag har väl egentligen inget speciellt att berätta.. har en annan grej som jag ska nämna, men det kräver lite föreberedelser som jag ska göra nu, so be back in a little time :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0