I think I remember those eyes, eyes, eyes


Jo, men det är ju nice att kolla på denna filmen i efterhand och kunna sjunga (som jag är så überbra på..) med i koreografin ^^ och å andra sidan ljuger (det är ju första april idag..) jag ju inte när jag säger att jag skulle vilja kunna dansa sådär.. ^^ har dansat runt i köket medan jag har gjort min mat, men jag måste påstå att jag är glad att ingen såg mig xD

Så låten här har varit dagens drog oxå, fast i tre olika versionen x)
Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love
Sam Tsui – DJ Got Us Falling In Love (originally performed by Usher)
Nick Pitera – DJ Got Us Fallin' In Love

Jo, det är ju Sam Tsui & Nick Pitera som jag nämnde för ett tag sen.. I'm so happy att jag har lyckats hitta deras låtar på Spotify :)

Haha, men vad säger ni?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0