@Halmstad station

Tänkte faktiskt vara snäll och uppdatera här lite när jag ändå inte hittar på något speciellt.. Lär inte bli så mycket mer av den varan resten av helgen ;) Sitter på tågstationen i Halmstad och väntar på mitt tåg hem som går om en dryg timme ^^ har varit här nere för att fixa biljett till Dannys konsert på 035 den 26 april, and now I've got it :)
Började morgonen med att dammsuga hela huset och städa mitt rum, och när jag var färdig med det kom min moster och min kusin hem till oss för att fika lite, eftersom det är pappas födelsedag idag :P så sen när jag kommer hem kommer mormor&morfar och min faster och hennes man över på middag, och det ska väl bli lite trevligt (: sen imån blir det till att gå upp relativt tidigt för att åka till Borås för att gå på konserten jag har sett fram emot i nästan ett år :D shit, jag längtar så galet mycket!!! Kommer säkert inte ens få träffa någon av dom, men det skiter jag fullstädigt i (så gör man inte det :pPpPppP) nä, men jag kommer få träffa MASSA saknade vänner som jag inte har sett på jättelänge.. :) så det kommer garanterat bli hur kul som helst!
Nä, men nu funderar jag på att hitta på något annat, eftersom jag ändå inte har något vettigt att skriva :P Kanske gå ut och gå i det vackra Halmstad lite kanske? fast så är det inte ens bra väder.. Anyway, jag hittar nog på något vettigt ^^

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0