7 juni!

Veckan hade knappt kunnat få en bättre start! :') min tänder har levt i fängelse sen den 14 april 2008 - nästan exakt 3 år - och idag när jag var hos tandregleringen fick jag veta när jag slipper den för gott! den 7 juni.. asså det är 8 veckor och en dag kvar! helt jävla galet! tandställningen har lixom vart en del av mig i 3 år, och nu bara sådär slipper jag den.. sen jag började med hela tandregleringsskiten så har jag vidgat min gom (med en makapär som man skulle skruva 0.25 mm om dagen...) 8.5 mm.. fattar ni hur otroligt mycket det är?! det är nästan en hel centimeter! o.O jag genomgick även en operationi december 2010, som jag har skrivit om tidigare här i bloggen, och den operationen resulterade i typ 1 cm kortare ansikte, så ja så som jag ser ut nu har jag aldrig sett ut utan tandställning :P *hade tänkt hitta en bild från innan jag började, men de ser alldeles för hemska ut, så det får ni inte se! xD haha*
Dock är det lite segt att jag tar bort den 6 dagar efter studenten, but hey - I'm glad anyway! :')
Nä, det är väl bara mig det är så himla stort för, ni andra kanske inte ens bryr er, så jag ska inte babbla på i evigheter :P haha!


PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Paulmargrethe

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-09-06 @ 10:11:13
URL: http://paulmargrethe.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0