28/4

Tjoho everübodü! ;) är så galet trött at the moment - sen dag med lite sömn natten mellan tisdag & onsdag, och igår hade jag en svinigt lång dag i skolan, trots att vi bara hade våra projektredovisningar.. kom hem efter det, och då var det dags att börja skriva projektrapporten som skulle vara klar igår - och tro det eller ej, men jag tryckte på skicka strax innan 00.00 :P så det blev inte speciellt mycket sömn inatt heller.. ;) skolan idag har rent ut sagt vart så galet onödig.. gick runt och lyssnade på ytterligare 4 redovisningar fram till halv 12 i förmiddags, och snittet per redovisning låg runt 10 minuter.. mycket slötid med andra ord.. sen svenska där vi hade vikare som vi lyckades övertala att vi kunde få se på Grease ;) how wonderful! och sen självstudier på både filosofin och fotot ^^ så jag "firade" en lugn dag med en promenad hem i skolskenet med en glass i handen - fyfan va mysigt det var! :')
Så nu sitter jag här hemma, borde egentligen göra mitt historiaarbete, eftersom det skulle vart klart igår, men det gör jag imån eller i helgen eller nått.. behöver vila upp mig idag :P funderar på att gå och titta på Off the map som jag missade igår, eller kolla Total blackout som jag missade i måndags eller Inför eurovision song contest som jag missade i tisdags.. haha, har en del att titta på ^^
Tror även jag ska iväg en sväng till gymmet sen - har fan inte tränat på 2 veckor! :O
Blir kanske även lite fika, eftersom min vovve fyller 10 år idag - helt galet att han är så gammal - lille snutte! hoppas fan du lever ett år till.. otherwise I don't know what to do :/
Haha, nä.. onödigt inlägg som alla ignorerar..

Fick förresten precis reda på att jag missade Danny på radion... kuuul! han ska tydligen läsa upp Sveriges poäng i ESC.. :P

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0