Smycke


Ah, det kanske inte syns sådär jättetydligt på bilderna, men det är ett berlockarmband som jag fick i födelsedagspresent när jag fyllde 17 eller nått sånt ;) och efter dess har jag fått berlocker av mina föräldrar vid speciella tillfällen :) tex så fick jag den andra från vänster på min 18-årsdag (det står 18 på den...) Och ah, igår fick jag en ny då :P den längst till höger ;) bilden är så liten, så ni ser säkert inte vad det är på, men nu har jag iaf en egen bil (a) haha, det är en liten minibil :D jättesöt! fråga mej när vi ses så kan du säkert få se den ;)

Men ahm ville bara berätta det, nu blir det att gå till tvn och chilla lite :) sen vid 8 är det dags för IDOL:D YEEEEEEEEEEEEY!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0