Idol 2010



Om det har undgått någon så är det så att Idol 2010 börjar idag! Älskar Idol, älskar allt som har med Idol att göra, och har gjort under de senaste 5 åren typ ;) Och då kommer ytterligare en sak... jag har aldrig sett det första avsnittet av någon säsong :O har alltid haft träning, och det hade ju vart konstigt om jag intre hade haft det iår då..? HAHA, så idag är det träning 20.00-21.30 OFC!
Vem kommer bli favoriten iår? VIll ni veta vilka mina favoriter har vart från tidigare säsonger..? Haha, dom flesta vet nog redan, men här kommer det ändå x)
Idol 2004: Hade ingen direkt favorit.. tyckte bara Daniel Lindström sjöng övergrymt (och det tycker jag fortfarande!)
Idol 2005: Ola Svensson och Sebastian Karlsson :) Båda har bleknat mer och mer för åren som har gått, men jag räknar mej fortfarande som ett Olafan ;)
Idol 2006: OBVIOUS!! Hallå eller..? Danny Saucedo och Erik Segerstedt! <3 två av världens finaste killar! :D
Idol 2007: Same as previous.. Mattias Andréasson! <3
Idol 2008: Kevin Borg :)
Idol 2009: Min kära, älskade Erik Grönwall med ett hjärta av guld <3

Undra vem som blir årets flickfavorit..? Kommer han nånsin komma upp i samma status som Grönwall & Saucedo...? NO WAY! Men ah, jag tycker det ska bli svinkul att få se det igen :D

Vad tycker ni? Vilka har vart era favoriter under tidigare säsonger?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

Mina favoriter var - är - och kommer alltid förbli Erik Grönwall & Mattias Andréasson!

2010-09-07 @ 16:57:49
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li

sv: Yes! <3

2010-09-07 @ 17:41:59
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0