*hosthost*

Yeah, nu är jag hemma efter en eftermiddag/kväll i Högsbo, där Magnus Carlsson & Ola stog på schemat ;) sjukt segt, ingen kul där, plus att jag typ inte kan ta ett djupt andetag utan att få värsta hostattacken :( hoppas iaf jag mår bättre imån, annars blire nog inte kul alls :( fast då har jag ju vänner med mej iaf :D lite mer update och bilder om dagen kommer senare, eftersom jag inte har lagt in dem i datan än....
Sitter just nu och väntar på att maten ska komma hem... donken ftw när man är seeeeeeg x)
Aja, skulle egentligen haft match imån, men ah, självklart blire en diss på den.. :P måste egentligen även stanna hemma och skriva svenskaarbetet som ska vara färdigt på onsdag, eftersom jag inte ens har börjat... men skolan betyder så sjukt mycket mindre än tre killar just nu.... måse även bli frisk, men det ligger typ längst ner i min prioriteringslista just nu....
Ah, ska sluta babbla om mina jättestora problem xD
Dags för Idol och Donken (Y)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var grymmers! :D

Hade du det bra på Ola då? :D

2010-09-24 @ 23:08:39
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0