23/9-07


Idag är ju ett utmärkt datum att fortsätta in trip down memory lane, eftersom det är exakt tre år sen jag verkligen insåg hur fin Danny är... :) såg honom två gånger samma dag, och ah, han kom ihåg mej och var allmänt söt! :) sånt som nästan är "everyday" nu när jag träffar honom, det var typ bland de första gångerna han gjorde så åt mej :) åh, pekningar och massa fina ord! (L) fina autografer, och allt annat som inte ens går att förklara i ord! <3 och ja, jag saknar honom galet mycket, så det är tur att jag får träffa honom på lördag... för jag klarar mej inte tills april...!

Och Felicia, om du läser det här... jag ska inte alls till bäckebol imån och se Ola... jag ska till högsbo... haha, jag har verkligen snurrat ihop allt, sorry! :(

Nä, nu är det dags att ta tag i plugget... har prov imån som jag inte har börjat kolla på än :$ Wish me luck! I think I'd need it....

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaaa, men får se om ja tar mig dit då (a) vill träffas! hihi,annars ses vi på lördag (L) lycka till på provet!

2010-09-23 @ 20:02:25
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Li

Sv: Yes haha :), jag är oxå sjuukt glad :D <3

2010-09-23 @ 20:28:07
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0