waha


Köpte nya dojjor i lördags, och idag blir det premiär för inneskorna iaf (de röda) haha, kommer säkert få skavsår å sån shit av dem, men sånt är livet x) tar med mej mina gamla för säkerhets skull... :P haha, ni kanske inte vet att jag ska spela match, men det ska jag iaf.. haha! mot varberg..! woho! match idag mot varberg, och match på torsdag mot gkik... (Y) vi i bredd gillar när det är mycket :P HAHA..

Ah, jag har hört att syrran håller på att fixa äpplemuffins, så ah.. det är det som händer resten av dagen fram till match.. eller, jag har en liten läxa oxå, men vettefan om jag orkar göra den... haha, eller egentligen är det bara att läsa... :P ah, we'll see how things work out :P

Jo, one more thing.. såg ett klipp när Grönwall sjöng med H.E.A.T. och ska jag vara helt ärlig lät det helt okej :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: lydia

Är allt bra med dig ? (: kram!

2010-10-26 @ 21:19:00
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0