Kållered 25 september 2010

NU har jag tid att blogga om i lördags ;) tog tåget in till Kållered strax innan 9, och var framme vid scenen typ kvart över :) skönt att det för en gångs skull inte tog så lång tid att åka :D felicia, bella, erica, rojin var redan där, så jag gick ocg satte mej hos dom :) sen var det en sjukt seg väntan till allt körde igång vid 11... men när vi fortfarande satt uppe på scenen kommer Magnus Bäcklund (som för dagen var konferecier) fram till oss och säger typ att vi är galna som sitter ute i regnet så länge... xD strax efter 11 började jenny Redenqvist sjöng, och det var väl helt okej, men ganska dött x) efter det var det dags för nån trollkarl, Ason Bson Cson, eller nått sånt xD inte speciellt bra över huvud taget, men Erica fick gå upp på scenen och hjälpa honom, och då blev det kuligt! xD
Halv 1 gick grabbarna äntligen på scenen! och galet va kul det var, trots regnet! :) de sjöng jennie let me love you, alone, save tonight, baby goodbye, I'm yours och lite andra blandade låtar :) och ah, i baby goodbye var Danny fin! :') sen när de hade sjungit klart hängde jag med erica, felicia, bella och rojin in i köpcentret, eftersom E.M.D. tydligen skulle in där innan de skulle ut på signeringen... höll mej lite i bakgrunden eftersom jag skulle på signneringen, medan de andra skulle iväg till borås direkt... var beredd på att bli totaldissad, men när de börjar gå ut mot signeringen får jag tre korta slag på axeln av Danny..! sweetheart! (L)
Sen gick vi ut och ställde oss i kön, och väntade på vår tur ;) kom fram efter ett tag, och sa inget speciellt till varken mattte eller erik? :S anyway, när jag kom fram till danny.. ah, asså det går inte ens att förklara! massa fina ord och blickar heeeela tiden! "haha, lite konstigt att skriva god jul såhär tidigt" ;) och sen frågade jag om kram, men han sa att han inte hann :( men jag fick en slängkyss av honom ist :') ställde mej vid sidan för att försöka få några bra bilder ;) när jag hade stått där ett tag ställde jag mej typ framför Danny, samtidigt som han tar på sig sina lila brills, och tittar rakt in i min kamera! :) bilderna blev dock lite suddiga, men det är bättre än inget ;) sen skulle dom typ gå iväg, och jag tänkte inte gå därifrån utan en kram, så jag gick typ och ställde mej där dom skulle gå ut, och självklart fick jag en kram av alla tre :')
Sen gick jag till mamma som stog och väntade på mej, och vi åkte hem :)
Detta var verkligen en underbar dag! Tack alla tjejer som jag träffade där! räknar inte upp nåra, för då lär jag glömma nån... gigantisk tack till grabbsen oxå! (L)
And boy I wish that thing you said is right!

Avslutar som vanligt med bilder, och remember, COPYRIGHT!!

Jenny Redenqvist


Magnus Bäcklund


Erica fick gå upp på scenen och trolla lite :)


Danny


Matte


Erik

KÄRLEK! (L)
Finaste på denna jord! (L) sjunger till mej i baby goodbye! :D hela sommaren har jag fått bilder på när han har sjungit till andra, men nu fick jag även när han sjöng till meeej! <3


Matte


Erik


Yes, du är mitt hjärta!


Danny

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Jenny

**SNYGGINGEN** DANNY! bÄST på att sjunga också! <3

Guuud va fin den killen är!

2010-10-02 @ 19:23:13
Postat av: Linda-Marie

Jag <3 Dannys fluga xD

2010-10-02 @ 21:25:53
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vad härligt det låter! :') <3

2010-10-04 @ 20:01:29
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh,tack själv annelie! sjukt fina bilder & ahhhhh lovely haha <3

2010-10-06 @ 01:20:31
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: bella

the beeeeeeest!<3

2010-10-08 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0