I'm speechless


Ja, såhär såg besöksstatisktiken ut igår... när jag gick ifrån datan var det på 36, och jag var galet nöjd.. men 53... I'm totally speechless..! om hälften kommer tillbaka idag är jag oxå nöjd, helt ärligt! :)
Jag visste inte vilka reaktioner jag skulle få på min text om mina förebilder, och jag ville egentligen inte lägga upp den (tror jag.. eftersom jag är galet rädd för att visa min "personliga" sida...) men nu såhär i efterhand är jag galet glad över att jag gjorde det.. jag har inte fått en enda negativ kommentar, utan alla har varit otroligt positiva..! :D
Tacktacktack alla som var inne och kikade igår, det betyder otroligt mycket! <3

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0