Idol 8/10


Yeah, äntligen är det dags för årets första fredagsfinal! :D Temat är "Den jag är", och tanken är väl att de ska visa vilka de är ;) Här är låtarna och ordningen de sjunger i... (länkar låtarna i spotify och youtube, så kan du lyssna vilken det är :P)
Jay - White Wedding (Billy Idol)
AndreasFor Once In My Life (Frank Sinatra)
Linda - You Oughta Know (Alanis Morissette)
Daniel - Who Says (John Mayer)
ElinHang With Me (Robyn)
Olle - Talking About A Revolution (Tracy Chapman)
SassaDear Mr. President (P!nk)
LinneaCrazy (Gnarls Barkley)
GeirNeed You Now (Lady Antebellum)
AliceIf It Makes You Happy (Sheryl Crow)
MinnahHolding Out For A Hero (Bonnie Tyler)

Yes, startfältet, och vissa kan bli riktigt intressanta :) vill egentligen inte uttala mej om någon, utan alla får ha sin egen åsikt! ;) men jag tror det står mellan Andreas & Alice om vem som får minst röster....
Just sayin' "kommer ni ihåg, kommer ni ihåg när jag sökte till idol? there was something so pleasant about that day! jag vann inte men kom ju ändå sexa, och nu står jag häär! älskade götet, älskade götet...!" anyone who knows what I'm meaning? :P hehe!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Oh yes, söta Saade! ;D

2010-10-08 @ 17:49:29
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Li

Såg du mig? :D

2010-10-09 @ 20:47:06
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: li - ett stort grönwallfan

sv: piinsamt! xD. Men visst var skylten snygg? :D.

& ja, vi hade det BÄST :D.

2010-10-10 @ 19:30:52
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0