Idol 29/10

Yes, nu är det dags för ytterligare en veckofinal, och inte de kommer inte sjunga vilka låtar som helst, utan det bli 90-talslåtar! :) och en synonym med 90-talet var/är ju boybands! Och därför kommer Sveriges senaste (?) "boyband" komma dit och sjunga en truddelutt som avslutning :) E.M.D. it is! (Y)
Anyway, här kommer låtarna Idolerna kommer sjunga, as usual:

Daniel - Stone Me Into The Groove (Atomic Swing)
Olle - Wonderwall (Oasis)
Elin - Born To Make You Happy (Britney Spears)
Geir - Alive (Pearl Jam)
Linnea - Nothing Compares To You (Sinead O'Connor)
Andreas - Baby, I Love Your Way (Big Mountain)
Jay - I Want It That Way (Backstreet Boys)
Minnah - (Everything I Do) I Do It For You (Bryan Adams)

Vissa av låtvalen är konstiga, och nästan sjuka, men jag tror att det kan bli bra! :D antingen blir det kanon, eller oxå blir det pankaka! De som står ut mest med sina udda låtval är Elin (som gör Britney!) och Jay (som gör Backstreet Boys, BOYBAND!)
Och ah, I truly hope that svenska folket inser vad jag har sett heeela tiden.. Andreas är waaaaaaay för överskattad! Med tanke på vilken låt han har valt så tror jag det kan gå åt helvete... han kommer gå runt och sjunga på sitt stroppiga vis, och bara se hur löjlig ut som helst! HAHA! Sorry för mitt lilla aggro, men jag tycker det är på tiden att han får åka hem.....

Vem tror du ryker?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0