Idol 22/10

Yes, ytterligare en fredagsfinal :) som alla kanske vet så har Alice hoppat av, och det har lett till att Minnah (som åkte ut förra veckan) har fått komma tillbaka :P idag är väl egentligen det första "temat", och det är Beatles.. och jag vet inte vad jag tycker om det... haha, jag kan erkänna att jag nästan aldrig har lyssnat på Beatles :$
Anyway, här är låtarna som de kommer sjunga ikväll ;) och låtarna kanske inte är med Beatles... fanns typ inget med dom på spotify, så det fick bli vissa covers... :P

Geir - Love Me Do
Jay - A Hard Day's Night
Elin - Can't Buy Me Love
Olle -  Helter Skelter
Minnah - Twist And Shout
Linda - Ticket To Ride
Andreas - All You Need Is Love
Daniel - The Long And Winding Road
Linnea - Help!

Yes, nu ska jag strax iväg till gymmet och träna ryggen :P

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0