Halmstad 24 oktober 2010

Jag åkte till stationen i Kungsbacka och tog tåget ner till Halmstad vid strax efter 10, och då var tåget försenat nåra minuter.. sen i Varberg hoppas Marika på, och vi fortsatte ner mot Halmstad :) väl framme började vi gå i regnet bort mot bilhallen de skulle vara i :) jag visste inte exakt vart det låg, eller hur lång tid det skulle ta eller nått sånt, men det tog typ 5-10 minuter, så det var inte så farligt :P när vi kom in gick vi bort mot scenen, och alla flicks! :D såg felicia, erica & rojin (som ingen av oss visste om de skulle vara där) och jag blev jätteglaaad! :D utan er tjejer hade det inte blivit lika kul, promise! <3 ah, men när vi kom in hade "speakern" typ sagt att man fick kladda hur mycket man ville på en bil som stog där, och den blev genast fullklottrad ;) sen var det bara att vänta.. segt som fan, men ah, den som väntar på nått gott väntar alltid för länge :P men vi fördröjde tiden med att dampa på en mamma (!), käka hamburgare, lyssna på "speakern" som sa "teeeeeeeeeeevling" heeeela tiden HAHA (jävla nollåtta!), prata om allt och inget, och bara ha allmänt chill :) fick äntligen snacka lite med Linda-Marie oxå :D när det var typ en halvtimme kvar eller nått så ringde speakern upp Matte och lät honom prata i högtalarna :) de hade tydligen blivit försenade med flygplanet, och blev poliseskorterade i 240 km/h från Landvetter, så de skulle bli lite sena :P men det var tydligen en "världskänd, jätteetablerad artist" som skulle vara förband ;) haha, han gav oss lite ledtrådar och så, så vi trodde att det skulle vara Carola (!) och det avr ju skitkul att hon skulle vara förband åt E.M.D. på en liten signering! xD men ah, det var ju inte Carola, eller jo, fast ändå inte xD HAHA! xD
När hon hade sjungt nåra låtar kom grabbarna in genom dörrarna, långt borta från scenen, och det märks så tydligt när de är i rummet :D stämmingen blir på topp, och alla blir typ helt galna..! :D haha, lite knuff & gruff framför mej leder till att jag plötsligt inte står bakom felicia, utan på tredje raden.. aja, jag såg ju hyfsat ändå, men Marika gick iväg och ställde sig på kanten ist :( sen kom de väl upp på scenen, och rev av Jennie let me love you, Alone, Save Tonight, Youngblood och Baby Goodbye :) tanken var egentligen att de bara skulle göra 4,men Danny insiterade på att de skulle sjunga Youngblood oxå :D Weeeeeeeeeeeeeeeh! :D längesen man hörde den live :) sen var det dax för signering, och vi bestömde oss för att vänta och ställa oss sist i kön, så vi stannade framme vid scenen ett tag till :) då såg typ Erik Erica så han typ vinkade jätteglatt till henne och undrade hur det var ;) sen sa Rojin att det typ hade sett ut som om Danny letade efter Felicia men inte hittade henne.. :P haha, efter ett tag gick vi och ställde oss i kön, och jag & Marika böjade känna oss lite stressade med tanke på att vårat tåg hem gick halv 5, och klockan var strax efter halv 4... men då hände nått i kön, de sa till att man itne fick fota med dem längre, och det "rasslade till" och plötsligt var vi längst fram, näst sist :P vi fick se en bild på Mattes dotter, och shiet va söt hon var! :') autografer och kramar av Matte, Erik och sist även Danny ;) hehe, hade tänkt visa honom mitt körkort redan sist vi sågs, men då glömde jag av det, så nu tänkte jag "vafan, nu måste jag ju göra det!" och visade honom det jättesnabbt, och han sa typ "haha, shit va tufft! :)" och tog det och var påväg att stoppa ner det i sin egna ficka..! haha! sen gav han typ tillbaka det, frågade om jag hade kört hit och gav mej en kram och viskade "grattis! :)" :DDD jag blev iaf sjukt glad över hur glad han blev, och hur mycket han brydde sig :) (L) sen gick jag bakom honom för att krama Erik, och efter det fick dom sören bråttom! :O haha, men jag hann stanna Danny på vägen ut, och få en halv hejdåkram typ xD haha, sen efter lite omkringvirrande med alla andra utanför var jag & Marika tvungna att gå iväg till tåget :( vi hann dit i tid iaf, och det var huvudsaken... sen när tåget väl kom var det fullproppat, så vi ställde oss och började åka hemåt.. i Falkenberg hoppade Marika av, och jag satte mej ner på golvet och... somnade! xD haha, jag var så otroligt trött! haha, men sen när jag var nåra minuter från Kungsbacka vaknade jag, och sen kom pappa och hämtade mej, och jag åkte hela vägen hem :)
TACK alla för en underbar dag!

Och som vanligt kommer jag avsluta med bilder, och kom ihåg.. copyright!

Bilen ;)


"Carola"


Erik <3


I ♥ his laughter!


Jaa, han var söt mot småflickorna hela tiden! ;) hon i lila hette Ellen och var 5 år..


E to the M to the D equals E.M.D. equals love <3


Malte :P <3


Girlsen gillade inte bilden, men det gjorde jag.. :P hehe <3
Erik, Rojin, Erica, Danny & Felicia <3

Igen, tack så hemskt mycket alla som jag träffade under dagen (undantag typ en person....) det blev så mycket bättre än vad jag vågade tro (L)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh,de va underbart & tur att allt löste sig så vi sågs där o hade en amazing day . <3

hahahahah malte ;) & danny.hahaha stoppade körkortet i byxfickan typ, haha gullig!!;) thanks thanks for the day <3

2010-10-25 @ 15:36:02
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: marika

tack så mycket själv för igår :) haha söt Danny va som typ tog körkortet. :P <3

2010-10-25 @ 17:08:55
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Julia

ska inte Erica stå bredvid Erik ;)

2010-10-25 @ 17:27:29
Postat av: Josefine

Åh vilken mysig dag :D

2010-10-25 @ 19:57:01
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0