...

Yes, som nåra kanske har sett så ska jag till Halmstad med Marika imån för att träffa världens bästa... dock är jag inte pepp på det alls nu, med tanke på vissa saker som har hänt... förhoppningsvis ändras det tills imån, och jag vet intalar mej det iaf att jag kommer vara lika glad som vanligt när man väl står där... :) men ah, dom som vet dom vet...! och om det stämmer.. så ah, jag vet inte vad jag ska tycka.. vissa personer kommer vara saknade imån iaf... <3

the last time.. please, make it as good as it was there <3

Nää, nu ska jag väl fixa iordning mej för gymmet (kom aldrig iväg igår....) och sen blir det att bara ta det chill resten av kvällen :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

oj, vännen, finnd <3 och vi kanske ses imon dåå ;)

Sv: Haha, för att jag hade hans nummer, hans numme rär officiellt typ, så smsade honom på morgonen x)<3

2010-10-23 @ 17:37:14
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: lydia

sv: Haha, ja antar att du menar Erik och inte Johan ? ;) <3

2010-10-24 @ 12:48:33
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0