Today

Varken hinner, vill, känner för eller orkar blogga om varken Ola förra helgen, Ullared i måndags eller min operation.. men jag tänkte vara snäll och slänga in ett inlägg om att jag tror att mitt nationella prov idag gick greeeeat! Skrev ämnet "Svenska eller engelska?" och skrev typ att vi ska ändra huvudspråk i Sverige till engelska (Y) fatta hur mycket lättare allt hade vart i så fall! :D
Haha, och jo.. egentligen vill jag till Halmstad imån och träffa en galet saknad person.. men det kommer inte bli nått med det.. Aranäs spelar ju hemmammatch (Y) haha, hade det vart en helgdag så hade jag inte ens tvekat.. men ah, förhoppningsvis blir det nästa vecka istället... Felicia..?! (:

Miss you!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: emma

Okej vad bra:D det är fint me mig med :)

2010-11-17 @ 18:53:49
URL: http://emmanicklassonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0