Tillbaka

Jag har inte bloggat på nåra dagar nu... ;) men jag satte inte ens igång datorn igår, och idag har jag vart i skolan.. lite stolt faktiskt :) haha, men jag var ju i Ullared förra måndagen, och har fortfarande inte visat vad jag köpte.. så jag tänker glra det nu när jag ändå sitter & käka, since I have to study later.. haha, har ett prov imån som jag inte har börjat plugga på....
Anyway, här kommer bilderna (:





1. Väska
2. Sminkväska
3. Galet go parfym!
4. Anteckningsblock jag kan skriva av mej i samband med min operation..
5. DVD, Benjamin Buttons otroliga liv
6. Massa tofsar
7. Nagellack
8. "Bag"
9. "Afrokam"
10. Pincett
11. Stor halsduk
12. Svart bh
13. Vit bh
14. Benvärmarre
15. A4-ram
16. Enärmad topp
17. Topp
18. Topp/linne


Haha, ah, det var allt! ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

sv: du, det gör jag med !! den dagen var b.ä.s.t. <3

2010-11-22 @ 17:09:17
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0