Riktig dålig update!

Jo, det har inte vart nått vidare med det de senaste dagarna.. (har sett att jag fortfarande inte har skrivit om Ola förra helgen...) men ah, jag har haft lite mycket att tänka på, och så var jag ju i Ullared igår (: fick med mej en del nice saker hem :P
Idag har jag varit i Halmstad... ;) var på sjukhuset för en sista undersökning innan operationen.. usch, det är nära nu.. 4 veckor tills jag läggs in.. och ja, jag är galet nervös redan... och som jag frågade tidigare.. är det någon som vill veta mer om min operation..? Tror det kan vara bra för mej att skriva av mej lite.... köpte btw ett block på Ullared igår som jag ska ha med mej och skriva tankar/känslor under tiden jag är inlagd.. :P

Haha, men nu måste jag plugga lite.. har ett jävla nationellt prov i svenska imån... 5 timmars uppsatsskrivande.. JIPPIE!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ?!

Har man varit på ullared måste man berätta VAD man köpt ! Annars blir man ju så nyfiken ;D

2010-11-16 @ 17:56:19
Postat av: lizzie

ja jag vill veta mer,om du vill berätta. <3

& lycka till imorgon på nationella!!!

2010-11-16 @ 17:59:33
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0