Ovärt

Jag tycker det är fett ovärt att sitta kvar i skolan 10 minuter efter vi har slutat lektionen....! Men hur snäll är man inte när man väntar på sin syster, så hon får skjuts hem....! Så jag fördriver tiden med att skriva ett fint blogginlägg till er och har igång facebook (: btw, så hittade jag en sånhär grej "sätt det här som din status..." som var "Ge mmig ett smeknamn som passar mig, sätt den här på din status och se vad folk har för smeknamn till dig.", och samtidigt kom jag på att jag inte har nått smeknamn :/ haha, verkligen alla har det utan jag.. jättetråkigt! :( så om du tror att du har ett smeknamn som jag tycker om så kan du ju skriva det här (:

Jo, bara för att jag tänker skriva tills jag får ett sms av syrran så kan ni få se vad det är jag har gjort denna sista lektionen :P

En heeeemsk inbjudan till en presentation av Made by Kungsbacka (typ för företag och sånt som ska visa sig för de unga i kommunen... tror jag xD) Vad tycker du?

Nää, nu känns det som lärarna vill gå ifrån salen, så det får väl jag göra med..... kommer ett inlägg senare om kvällens Idol.. :D tycker det känns spännande! :) alla är svinigt bra tycker jag! (:

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

Haha, jag har inte heller något smeknamn, eftersom mitt är så kort xd. <3



Sv: Tack finaste. <3

2010-11-12 @ 15:16:44
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0