And it feels like home...

Jo, igår erkände ju Jay på en presskonferens att han hade rökt hasch under tiden i Idol, och att han ångrade sig.. jag förstår inte hetsen över att han har gjort det..? sure, det är nolltolerans mot all sorts rusningemedel i Idol, men alla vet om hans förflutna... anyway, så spelar inte det nån jävla roll för mej.. Jay Smith är Idol 2010, no matter what! Gårdagens framträdanden kan ha varit bland det bästa jag har sett i Idol... helt random låtar för honom, men han gjorde dem otroligt bra! Frank Sinatra & Madonna... typ så långt ifrån honom man kan komma...!!! men han gjorde det med  bravur, och hans röst i fly me to the moon var heeeeelt annorlund mot den han vanligtvis har, och det var gaaalet att höra den, jag fick gåshud redan efter första stråfen! o.O och andra låten var så otroligt underbar.. jag skrev ju i mitt förra inlägg om att jag alltid skriver vad jag tycker om låtvalen och så.. och på Like A Prayer så skrev jag typ "hoppas han gör om den så att den blir lite mer rockigare, men mer elgitarr, och plussa på hans röst, då kan det bli riktigt bra", och vad gjorde han? Jo, la på lite mer elgitarr och lite hårdare basgång, and I was stuck! I ♥ Jays röst!

Fly Me To The Moon - Jay Smith



Like A Prayer - Jay Smith


Nä, men jag tror jag har gått blivit kär!

One last thing.. jag måste erkänna att jag inte tycker lika illa om Weise längre.. I really don't like him yet, men jag hatar inte honom längre ;) hans röst har utvecklats otroligt, och jag tror nästan jag kan säga att jag tycker han gjorde Celebration bra :D första gången jag skriver nått bra om honom typ...? men precis som juryn sa, han är en riktig entertainer, och jag är övertygad om att vi kommer höra mer från honom snart..!

Vad tycker du om allt det här?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Lydia

Vill du veta en sak ? Jag har träffat Kool and the Gang ! ;) För två år sen haha.



sv: Ja, hur jävla amazing som helst!!

2010-11-20 @ 18:13:24
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0