Idol igår stavas... Jay fucking Smith!

Jo, som alla kanske vet så var det Elin som åkte ut.. kan vara rätt tycker jag.. visst, hon ser ut som en riktig stjärna, men jag har väldigt svårt för hennes dåliga uttal *inget illa om Elin, jag gillar henne... vafan, hon är lika liten som lillasyrra!* de två jag tyckte va sämst igår var Olle och Weise... det gör ont att skriva att jag tyckte Olle var bland de sämsta, men rock var inte hans grej.. och deras duett.. asså jag vet inte ens vad jag ska skriva om den, så dåligt tyckte jag den var! :O fattar fortfarande inte heller vad det är alla ser i Weise.. usch vad jag tycker han är dålig! :O
Nää, bäst igår var utan tvekan JAY SMITH! :D omg, han blir bara bättre och bättre för varje vecka som går (: hans och Linneas duett var så otroligt jävla bra! I'm in lööööööv!

Fyfan va grymma dom var!!!! :D
Jays sololåt var inte så dålig den heller...!


Jag tycker han är den som är bäst i Idol 2010.. men jag vet inte om jag vill att han ska vinna.. hellt ärligt, hur slutar det för idolvinnare..?? Tyckte det kände annorlunda förra året när Erik vann.. men så fel jag hade.. nu är han inte ens en soloartist.. han spelar i H.E.A.T....! :(
Nää, Jay får inte vinna.. gör han det kommer det bli likadant som när Markus vann 2006.. han kan inte passas in i nån form som idolproduktionen alltid vill....

Vad tycker du?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0