Idol 12/11

Ytterligare en veckofinal, denna gången på turnén! (: första stoppet blir Luleå och temat är arenarock, och det ska bli kul att se om alla klarar av det...! Låtarna de ska framföra kommer här (:

Olle - In The Shadows (The Rasmus)
Elin - I Surrender (Rainbow)
Jay - Rocks (Primal Scream)
Linnea - Dance With Somebody (Mando Diao)
Minnah - Jump (Van Halen)
Andreas - Start Me Up (The Rolling Stones)

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det överlag är dåliga låtval... de passar inte idolerna.. :/ men ah, vi får se hur det går ikväll! (: den enda jag verkligen inte kan se göra rock är den jag hoppas åker ut....! och har du läst min blogg innan vet du vem det är... haha *jag har suttit och skrivit om alla låtarna här, men jag tog bort det, för det var nästan inget positivt... xD*

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Anonym

ush idol i år är inget vidare ''/

har föresten frågestund i bloggen nu, passa på o fråga massa om du vill :D <3

2010-11-13 @ 03:29:45
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Nej, inte dåligt, men inte bättre än originalet. Typ samma. Jag tycker det är trååååk att de bara gör covers nu! :(<3

2010-11-13 @ 11:17:48
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

i och för sig, men för mig var in your eyes typ, spiken i kistan för hur många covers jag klarar av xD E.M.D.s coverskiva ogillar ajg redan, haha, men det är i alla fall 10-20 år gamla låtar. Men In you eyes är från 2005 och tycker det är för tidigt att göra cover på den. jag har lyssnat asmycket på originalet innan, så det känns lite skumt nu x) det är typ som att martin stenmarck släppte "everybody's changing" i somras, blääh! också alldeles för tidig att göra cover på! :(

2010-11-13 @ 11:27:53
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0