I will keep you safe

Westlife har ett nytt album på G (Gravity), och ah, jag ser fram emot det med tanke på hur bra första singeln, Safe, är :) och idag har jag sett videon till den...! And all I can say is that I'm stunned!

Det går tyvärr inte att bädda in den, så ni får gå in på länken och kolla ist ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vVPbBM9nq_Y

Jag tycker den är så otroligt bra, fick tom tårar i ögonen första gången jag såg den..!
Och ah, jag kan väl säga att jag vill att de kommer till Sverige snart igen... såg ju dem förra gången de var här, och fyfan va tufft jag tycker det är att ha en signerad Westlifeskiva hemma! :D it's a must for a fan!

Hahaha, jag har träffat Westlife, stått en halvmeter från alla fyra typ.. haha, riktigt känner hur starstruck jag är när det handlar om Westlife!

Och som vanligt, glöm inte frågestunden! http://schitzophreenia.blogg.se/2010/november/fragestund.html

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0