Dagen..

.. började jag dagen med att spela match mot Önnered, som vi vann :D sen blev det att åka hem relativt snabb, eftersom vi skulle ut till mormor&morfar på farsdagsmiddag (: jag kom hem för en timme sen typ.. (:

Usch, det känns inte som om jag orkar något längre.. allt är jobbigt..
* skolan
* handbollen
* att vara "fan" känna konstant saknad och veta att man inte får träffa dom på år & dar...
* veta att operationen närmar sig med stormsteg...

Kan vi inte bara hoppa över december..? Söva ner mej, och låta mej vakna när operationen är klar..? Kommer ändå inte kunna göra nått vettigt under tiden som är kvar.. lilla jag som är nervös över att ta en buss jag aldrig har tagit, fråga om hjälp i en affär eller liknande, som är livrädd över att ta kontakt med människor jag aldrig träffat innan, ta sprutor hos läkaren, gå till läkaren över huvud taget... Hur ska jag våga vara inlagd på sjukhus nästan en vecka...? One thing's for sure.. och det är att jag inte kommer vara mej själv den närmsta månaden.. om du upplever mej som taskig eller bara allmänt konstig så är det garanterat pga att jag är livrädd över min operation... kommer kanske göra så att jag skriver om min operation när den närmar sig..? Skulle du vilja det..?

Nää, nu orkar jag inte tänka på operationen mer... får ta det i småportioner då och då för att klara av det...

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Svar: Låter läskigt med käkoperation? Pga tänderna?

2010-11-14 @ 22:57:13
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0