Btw..


... så tror jag att det har hänt nått med min data.. :/ det står att jag ska byta batteri på den... hoppas fan inte jag behöver göra det, utan att den funkar bra nästa gång jag sätter på den..!
Fuck, detta är verkligen helt fel tidpunkt att den ska krascha.. :( jag måste a den tillgänglig på onsdag när jag ska skriva nationellt prov i svenska b... vi är 46 person som ska försöka samsas på 20 datorer.. good luck säger jag bara.. :( egen data känns som ett bra alternativ, och så kanske min inte ens funkar lixom.... faaaaaaaaaan, den får inte gå sönder..!

Nån som vet vad som händer, och hur man kan fixa det?

Nää, nu ska jag sluta dampa, och typ fixa mat & kolla film eller nått..!

Match mot Önnered imån.. hoppas det går bra (: sen blir det middag hos mormor&morfar.. så det blir kanske ingen update imån.. :P haha

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0