Bilddagboken..

Ah, det är ett ganska gammalt ställe att hänga på, och jag laddar knappt upp bilder själv längre.. men så för någon vecka sen så hade de en tävling som hette "Vad får dig att stråla?", och jag kom på att jag hade en självklar bild dit, så jag tänkte "why not??" och la upp den här bilden... *as always.. copyright, även om jag inte har satt mitt namn på den....*


Och igår/imorse så fick jag se att jag var en av de nominerade!!! :D .fatta hur kul det hade vart att vinna detta! (: så ah, du skulle ju kunna bidra till det genom att gå in här och rösta på min bild...! Jag heter ANN3LI3 om du inte ser bilden.... :P tacktacktack på förhand! (:

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har redan röstat ! (:)

2010-11-19 @ 15:53:46
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0