Bad things - good things - bad things - on and on and on...

Pissig dag idag, som efter ett tag blev hyfsad, för att gå tillbaka till att vara hemsk, sen blev den mycket bättre, för att nu till sist kraschlanda så långt ner man kan nå...... Först var jag hos läkaren och tog blodprov, sen var jag i tid till skolan, och hade det allmänt chill (: sen kom det jävla psykologiprovet, och ett jävla PM i svenskan.. and I'm back down again... sen fick jag veta att E.M.D. spelar i Uddevalla nästa lördag, och jag blev hur jävla glad som helst! :DD och så nu när jag kom hem så släpptes bomben.... mejlade en som var typ ansvarig för On Stage för att fråga lite frågor.. och så hade jag fått ett svar nu på eftermiddagen att Grönwall inte ens ska med eftersom han har brutit revbenen :'( FUCK säger jag bara!!! :((( men ah, då slipper jag ju ångra att jag inte köper en biljett iaf...

Nä, nu ska jag gråta en skvätt, och sen kanske börja på PMet, och sen ikväll är det träning...

Berätta nått kul som kanske kan pigga upp mej?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0