Schools Out 2010

Hade tänk vara lite snäll och berätta om gårdagen, som för övrigt var helt underbar - förutom vädret...! Pissregn all way through! För er som inte vet vad som hände så var jag och kollade på bland annat Erik Grönwall på Schools Out i Kungsbacka... :P

Jag åkte ner vid halv 4, och då var det nästan ingen där.. bara Emma & Sandra, som hade vart där sen jag gick hem från skolan... :P Men vid strax efter 4 gick dom iväg en stund, och precis då kom Erik och skulle soundchecka :) då kom även Felicia och Bella och vi ställde oss framme vid scenen och kollade på Erik :) vi såg även Rasmus Ingdahl från Idol 2009 :P Efter soundchecket så gick vi till sidan för att se om Erik skulle komma ut, och självklart gjorde han det! :D massa fans som ville ha bilder och kramar, så även jag (a) det var ju nästan ett halvår sen jag träffade honom sist, så jag trodde inte han skulle känna igen mej, men när jag kramade honom sa han att han kände igen mej *happyface* Sen drog vi iväg till kyrkcafét eftersom vi tyckte att vi hörde att Rasmus sa att de skulle fika där (a) så vi gick in och nån sekund senare kom Erik dit :) Haha! Men de gick in och fikade på bakgården typ, så vi satte oss där och värmde oss en stund. Mysigt!

Eftersom det var så blött och regnit så blev allt fördröjt typ 30 minuter.. Men när det väl drog igång hade det kommit en hel del människor :) Först var det lite lokalunderhållning av band jag inte kände igen, men sen kom TriFly med Nicklas Hocker i spetsen och röjde lite :) Sen var det lite dansgrupper och sånt, och sen ett jättekonstigt band.. eller ja, sångaren i bandet iaf.. wierdness på hög nivå! Eller hur Felicia? Massa skumma blickar och sånt hela tiden x)

Sen var det äntligen dags för Erik, och jag trodde vi skulle vara dom som lät mest, men jag hade ganska fel... Det var en tjej som började skrika hysteriskt när hon såg Erik bakom scenen, och hon fortsatte HELA tiden.. xD Men när Erik väl kom upp på scenen så blev vi nog ganska galna med, men inte på långa vägar lika mycket som henne. Erik var hyper, och flög fram och tillbaka över scenen, trodde nästan han skulle halka på riktigt :P Han låtsades halka några gånger x) Han hoppade även ner från scenen några gånger och var allmänt bäst :D Sen var det dags för signering :) ganska lång kö, men inte den längsta jag har stått i :P när vi väl kom fram var Erik jättesöt :) ÄLSKAR hans kramar! :') <3 Felicia var snäll och tog en bild på oss oxå, som jag inte har fått än :P Sen drog jag hem, medan de 4 andra stannade kvar :P

Bilder :)
Schools Out 2010 i Kungsbacka
Nicklas Hocker <3

Schools Out 2010 i Kungsbacka
*tjejen som flippade när hon såg Erik...*

Schools Out 2010 i Kungsbacka
Erik Grönwall <3 the King!

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Josefine

Asså, jag tycker Erik ser ut som Ola på den där bilden :')

2010-06-13 @ 14:55:54
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0