Love

Tjena!
Nått som jag veta att alla E.M.D.-fans vet är att Matte ska bli pappa.. Men om det inte är nån som visste om det så vet du det nu iaf :P Men idag när jag kollade runt på lite bilder hittade jag en bild på Matte & Cattis där man ser hennes mage ;) & det syns! :')
Kolla själv!

Bild från stureplan.se

Jag är helt övertygad om att han kommer bli en perfekt pappa! Hur mysigt hade det inte vart att ha en pappa som kan sjunga så bra godnattvisor som Mattias?

sommartorsdagarna 2008
Kan ju även säga att jag saknar den dagen, jag saknar den killen & jag vill träffa honom NU! Bästa dagen/spelningen ever! :') <3 Men det är bara 46 dagar kvar nu... det är ju ingenting jämfört med sen jag såg honom sist.. vilket var typ 283 dagar sen.... insane!

Film från Borås, inte filmad av mej.. :P

Men jag kanske fortsätter my trip down memory lane.. ;) You'll see :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0